Visst håller han än?

Jag plåtade på tennisen idag! Det var ganska häftigt! Eftersom Swedish Open 70-årsjubilerar var ju alla legender inbjudna! Historiens vingslag! Minnen av underbara tennismatcher passerade revy genom mitt huvud….och jag tror genom alla andras också! Där satt de i verkligheten, stjärnorna som trollband oss i radio, på TV eller på plats i Wimbledon, Paris, New York eller Båstad! Det riktigt vibrerade i luften! På bilden ser vi bästa polarna Björn Borg och Ilie Nastase! Oslagbara världsstjärnor på sin tid! Och visst kan man än idag förstå varför flickorna svärmade för Björn! Glimten i ögat finns kvar!

Comments are closed.