Bra jobbat, Fegge, Måns och Strebel! I år satte ni den!!

middle.publik.maggio

Med särskilda talanger, entusiasm, vilja och envishet har Fegge, Måns och Strebel varje sommar kört sin Summer On i Båstad! I år satt den som en smäck! Folk vallfärdade hit från när och fjärran för att känna kicken av en välskött musikfestival! Allt fungerade! Inget regn och gyttja att tampas med!( Hur de nu lyckades fixa det! ) Varmt och skönt! Bara glada miner! Gott käk och dricka! Inget bråk! Genomtrevliga vakter och poliser! Sist men inte minst riktigt starka namn på scenen! Förutom vår egen Måns Zelmerlöw kunde man ju frottera öronen med både världsstjärnorna Icona Pop och svenska radiokanalers favorit Veronica MaggioBra jobbat, Fegge, Måns och Strebel! I år satte ni den!!

Comments are closed.