Måns! Vilken kille! Hade jag varit………

mans.small

Måns! Vilken kille! Hade jag varit tjej och i mina bästa år, hade jag slagit till direkt! Idag cyklade jag iväg för att göra ett reportage till nya hotellmagasinet HOTEL LIFE ( Skansen, Riviera och Torekov Hotell ). Med tanke på att Båstads egen musikfestival Summer On landar i helgen, kändes det naturligt att göra något med Måns Zelmerlöw……..och om jag ändå var där så var ju gillabåstad.se där också! Väldigt praktiskt! När jag var betydligt yngre ( än vad spegeln säger ) och rockade loss på scenerna i storsta´n, minns jag att vi såg ut som om vi hade sovit i det vi hade på oss och partajat hela natten! Annat är det med Måns! Han är välklädd som ett modelejon! Fräsch som en nyponros! Han är intelligent och vältalig! Trevlig och okonstlad! Arbetar med välgörenhet! Listan kan göras lång! När jag tänker efter så har han ju också vunnit Eurovision Song Contest, vunnit Let´s Dance på TV, varit allsångsledare på Skansen, bland de bästa i Idol. Haft hur många hits som helst….ändå är han samme ödmjuke kille! Summer On har i år, utöver Måns, de mega-internationella stjärnorna Icona-Pop samt Veronica Maggio på scen plus en hel drös andra lirare! Jag kommer att vara limmad på plats!  När jag tog den här bilden, på bryggan till kallbadhuset, såg jag att några damer fick hålla sig i räcket för att inte trilla i! Livet kan vara omtumlande ibland, särskilt i Båstad :-)

Comments are closed.