Hur fort gick det, Nettan ?!

nettan.walks.small

Satt i bilen, på väg hem i morse, när jag på Köpmansgatan såg någon speeda i högsta fart ut mot Norrviken! Det var Nettan, på macken, som inte hann besöka gymmet före jobbet. Istället tog hon en rask promenad till Norrviken och tillbaka!! Det här måste jag plåta, tänkte jag och vände bilen för att jaga ifatt henne, vilket inte var så himla lätt! Hon pinnade på så det rykte om dojjorna! Tur att det inte var någon radarkontroll! Kanon-Nettan! Nu vet vi hur hon håller formen och det goda humöret på topp!!

Comments are closed.