
På kvällssvängen sprang jag på de här killarna nere i hamnen! Båstads ” guardian angels ” !! Brinner ditt hus, så kommer de! Råkar du ut för en bilolycka, finns de där för dig! Håller du på att drunkna, räddar de dig! Sitter det en liten kattunge längst upp i högsta trädet, så finns de där igen. Ibland får de se hemska saker, i sitt jobb, men de reder ut situationen. De tröstar! De räddar allt liv som går att rädda! Ikväll tränade de på hjälpa folk som oavsiktligt fallit i havet t.ex. vid båtolyckor. Våra brandmän har stora, varma hjärtan och de har alltid ett leende till övers för dig. Jag beundrar den här sortens människor, är tacksam att de finns…….och om ni tjatar mycket, flickor, kanske jag plåtar dem utan overaller nästa gång!!