
Rom 16 plusgrader, Nice 17 plus, Båstad 22 plusgrader! Tisdagen den 24 maj är vi bäst igen! Vi börjar bli bortskämda! Jag talar om kvällstemperaturer. Nere på Båstad playa njöt folk i alla åldrar av livet. Hem från jobbet och nu var kvällen rena semestern! Ett par småkillar, Leon och Leonardo, var inne i en match som kanske en dag tar dem till Barcelona, Real Madrid eller Manchester United! Läste att Zlatan förmodligen får samma lön i United som i PSG, det vill säga 3 millar i veckan, skattat och klart! När jag var liten stod jag på Ladugårdsgärde, i Stockholm och bad att få vara ” Kalle bakom ” när Tumba, Challe Mild och Knivsta Sandberg, med flera, tränade. ” Kalle bakom ” fick springa och hämta de bollar som sköts utanför, ett hedersuppdrag tyckte vi. Det var på Hedenhös tid när Tumba och killarna lirade i fotbollslandslaget, hockeylandslaget och bandylandslaget samtidigt! De var hyfsade på det mesta. Kolla på Leon och Leonardo en magisk tisdagskväll i Båstad! Vilken bollbehandling! Tänk om de blir stjärnor en dag! Medan de lirar kan ju vi andra ta livet med en klackspark!