Lotta de Salvatore, med Butik´N på Köpmansgatan, hade arrangerat en helkväll för alla tjejer som gillar kläder, make up, fotvård, snygga naglar med mera. Redan klockan 18.00 var det fullt i affären och 18.30 körde modeshowen igång. Att döma av tjejernas glada miner verkade de trivas alldeles utomordentligt. Belysningen var lagom exotisk, med små spotlights för de olika avdelningarna. En behaglig stämning. När jag skriver detta har frugan ännu inte kommit tillbaka från evenemanget vilket tyder på att allt var en succé! Grattis Lotta!
Vill du se mer från kvällen skall du klicka på bilden!
