
I förrgår landade en strandskata i Båstad och idag följdes den av tofsvipor och gravänder! Yes! Det spelar ingen roll att snön föll i natt, den är glömd och förlåten i morgon! Flyttfåglarna har bestämt att nu är det vår och de brukar komma med varmare vindar. De har bättre koll på vädret än SMHI. Det är bara att tacka och ta emot! Frågan är när det är dags för första picknicken?!