
Under eftermiddagen drog en del grå moln in och det började stänka så smått igen. När det är fredag och solen skiner, sprudlar folk av glädje! Mycket snack utanför affären och uppmuntrande tillrop, vinkningar och allmänt god stämning! Om du känner att regnmolnen dämpar entusiasmen lite grand, skall du göra ett besök hos Dan på Lyckantorget. Det är en go och fin kille som alltid har ett leende till övers och en kvalitet på tulpanerna som andra har svårt att slå. Idag hade han till och med på sig smurf-mössan!