
Jag glömde ju att säga att David Ferrer tyckte att vi skulle bada i champagne också! Av en tillfällighet råkar jag veta att just den skumpan har en fruktig, nyanserad, mycket frisk smak med inslag av röda äpplen, rostat bröd, valnötter och citrus. Serveras vid 8-10°C som aperitif eller till rätter såsom fisk, skaldjur eller kyckling. David är en finkännare och generös till sin läggning! Självklart delade han med sig!