
Minns du när du var i den åldern? Det lilla gänget på bilden är här för att spela tennis, något de älskar och tränar på hela året! De är med i klubbar och tar allt väldigt seriöst! Men….det finns också annat som är kul här i livet ……tjejer respektive killar! Smågrabbarna turas om att slå bollarna så snyggt som möjligt mot planket. De kan nog alla Nadals och Federers skruvar….åtminstone i teorin. Längst upp, ovanför planket, står tjejerna och låtsas oberörda samtidigt som de spanar i ögonvrån ner mot killarna. Även om den stora invigningen är först på söndag spelas det redan på alla banorna! Det sjunger om slagen! Fräser i gruset! Korta applåder! Spänning och äventyr! Lycka till på er allihop! Ni kommer att ha jättekul!