Goa gubbar! Ramil och Ingemar är tillbaka på torget!

ramil.small

Vad händer när solen och värmen är här varenda dag! Jo, jordgubbarna växer så det knakar! Tänk vad härligt det är med en rågad skål gubbar, lite råsocker och iskall grädde! På torget i Båstad idag har vi våra egna goa gubbar i Ramil och Ingemar. De har fixat fram egenodlade saker med den där extra smak-touchen som bara går att få i trakterna av Båstad. Idag är det torgpremiär för säsongen. Ingemar höll fortfarande på att bära ut lådor medan vi handlade de första fullvuxna bären av Ramil. Goa gubbar vi har i Båstad!

Vill du se bären på nära håll skall du klicka på bilden!

Comments are closed.