
Ett stort tack till dig Bent för att du har tagit hand om oss de här åren…….och välkomna Jonas och Peter som tar över rodret på måndag! Bent har fungerat som en kombination av kompis, pappa, brorsa och spindeln i nätet för massor av Båstadbor i alla åldrar. Han har varit ett evighetsmaskineri, ständigt nysmord med femfemtiosex, för att allt skulle fungera så bra som möjligt! Nu drar Bent vidare ut i livet ungefär som Harrison Ford i Indiana Jones. Ett äventyr tar slut och nya väntar bakom knuten! Vem vet, han kanske ställer upp i Melodifestivalen nästa år eller i OS i Rio till sommaren! Jonas och Peter, som vi får lära känna nu, är två killar som, i hela sina liv, har jobbat med att få folk att trivas. Jonas drev bland annat Halls Sportshop på Köpmansgatan, tillsammans med Mats Ljunggren, i flera år. Peter är en trygg ICA-handlare sprungen från Helsingborg. De har legat i startgroparna och vässat formen, för att på bästa sätt trösta oss, nu när Bent lämnar, samt pigga upp oss med en och annan nyhet som kan krydda vardagen! Än en gång…Tack Bent och välkomna Jonas och Peter!!