Sotare med guldkant!

sotarna.small

Jag tycker att sotarna i Båstad och närbelägna Laholm, håller höjdarklass! Här är det inga medhavda mackor, inslagna i tidningspapper och halvljummet kaffe i termos, som gäller. Våra killar går på en schysst restaurang när det suger i magen! Först står de på hustaken hela dagarna och njuter av utsikten över Bjärehalvön och Laholmsbukten och sedan är det klart att de måste äta något på samma nivå! Jag stötte på Per, Peter och Dan idag på restaurang Victoria. Grabbarna hade tjuvstartat på det goda påskhumöret och lät sig snällt fotograferas. Jag tror att de hade någon sorts vänträff mellan de två orterna. Härligt med folk som är bra på sitt jobb samtidigt som de kan ta vara på livet!

Comments are closed.