
Grannen har en pytteliten hanhund som gillar att slå drillar i vår rabatt. Eftersom jag har två betydligt större hundar och de känner doften av den lille killen, ser de sig tvungna att, på samma ställe, markera att de har fått meddelandet……varje dag! Jag har under vintern förstått att det kommer att vara helt kört, för allt vad växtlighet heter, i just den rabatten………men när vårsolen väl kom fram, ur dimmorna, hände något mirakulöst. Krokusarna har fått spader och växer som aldrig förr! Undrar vad jyckarna dricker när inte jag ser på?!