Kommer den från London?

dimma.agardhsgatan.small

På TV hickade just en meteorolog av förtjusning när han fick berätta att det nu kommer varma dagar och massor med sol. Lördag och söndag kan termometern leta sig upp till 6 plus och på tisdag till 8! Vi vet att det lika gärna kan bli ett par minus eller 15 plus. Meteorologen har inte en aning och inte vi heller. Det är det som är härligt med livet, alla överraskningar…som att öppna presenter från nå´n affär på Köpmansgatan!  Om det blir sol och varmt i helgen så lovar jag att hicka av förtjusning jag också. Ikväll, när Londondimman sänker sig över Agardhsgatan, kan det vara rätt mysigt att tända ett par ljus, äta något gott med frugan och kolla hur kändisarna klarar sig på ” Let´s Dance “. Såg att Thomas ” Säcken ” Wassberg skulle va med.. han kan säkert dansa tango… om han har vallat rätt förstås :-)

Comments are closed.