
Om du gillar att springa kan jag rekommendera stranden i Skummeslöv, om kvällen, på senvintern. Har det blåst, de senaste dagarna, är sanden alldeles slät. Låt dig fascineras av kraften i vågorna som rullar in. Molnen är ofta dramatiska och kanske ett par regnstänk far genom luften. Är du på väg hem ser du Båstads alla lampor som glittrande ädelstenar på åsen. Massor av syre i luften fyller dina lungor och du känner att du kan springa hur länge som helst. Alla dagens bekymmer försvinner. Du är ett med naturen! Väl hemma tar du en varm och avslappnande dusch. Gissa om middagen smakar bra se´n!