
Endast en ingenjör och en mycket skicklig sådan, kan få in så många båtar, av olika storlek, på en och samma gång, i vår lilla hamnbassäng! Är det någonstans man, som sjöfarare, vill vara nu så är det i Båstad och får du bara plats är du alltid välkommen! Men…….vad du än gör….ha inte med en cykel ombord……för det står det på skylten att man inte får ha 